Direktlänk till inlägg 27 juli 2007

Sånna Grejjer jag sysslar med....

Av Emma - 27 juli 2007 13:08

Min kvinnliga sida:

[x] Köpt en hårfön?

[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?

[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?

[  ] Pratat känslor?

[x] Tänkt på att matcha mina kläder?

[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?

[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?

[x] Funderat på namn åt mina barn?

[  ] Insett storheten hos Barbra Streisand?

[  ] Druckit Cosmopolitan?

[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?

[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?

[x] Känt mig sugen på en kopp te?

[x] Känt glädje över att få blommor i present?

[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?

[x] Blivit arg utan anledning?

[x] Gråtit efter 9 fyllda år?

[  ] Brytt mig om H&M:s val av modell?

[x] Pratat skvaller?

[x] Varit arg/sur utan att tala om det?

[x] Kramat en kille?

[x] Dansat?

Totalt: 18 poäng.

Min manliga sida:

[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit?

[x] Ätit en blodig stek?

[x] Läst en biltidning?

[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?

[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?

[  ] Skött grillen under en grillfest? (delvis bara, så 0,5 p)

[  ] Läst en bok av Jan Guillou?

[x] Läst ett nummer av slitz?

[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?

[  ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?

[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert? (haha, picnicat utanför =P)

[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?

[  ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?

[x] Diskuterat bröst?

[  ] Gjort lumpen?

[  ] Läst Nick Hornby?

[  ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?

[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?

[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?

[x] Lagat någonting på egen hand?

[  ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?

[x] Tävlat i att dricka öl?


Totalt:12 poäng.


Hmmm...Var ändå mer kvinna. Ookej då!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards