Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Emma - 18 juli 2007 19:40

Såhär i födelsedagstider brukar jag alltid köpa en egen födelsedagspresent till mig själv.Unna mig någonting speciellt.Så frågan är, vad skall jag ge bort till mig själv i år?

Efter att ha fått lönespecifikationen för denna månad kan jag väl säga att något dyrt får det inte bli. Men alltid nåt.

Förresten kom jag på mig själv att stå i helt andra tankar och samtidigt beställa böcker. Helt dumt, då jag beställde böcker som jag inte ens ville ha.Var egentligen en annan bok jag var ute efter.SÅ det kan gå.Ett klick för mkt så är dom på väg.

Aja. Jag har för det första redan bläddrat igenom dom böckerna.Helt sinnessjukt, inte är jag smart i alla fall.


Jag kom på en annan sak, när jag och Doris var ut på stan så hittade jag ju en jättefin bok, som hette "mina recept". En tom bok där man helt själv skulle skiva in sina recept.Jag älskade den från första stund.

Perfekt för mig, så får jag använda min kreativa sida och använda mina FINS pennor med glitter och olika fäger och fylla i. JA.

Även ett steg åt rätt håll när det gäller min husliga sida. BRA!



Av Emma - 18 juli 2007 17:55

Jag tycker det är helt underbart. Människor, som ger kompilmanger till varandra!! Helt underbart.

Nyss, idag  sa en tjej till mig... "måste bara få säga det men fan vad du är snygg" en sån kommentar gör en glad.

Det kostade henne ingenting att säga det, och hon gjorde mig lite gladare.

Så, fram för det. Komplimanger!

Det skall jag bli bättre på att ge, för vem vill inte göra någon annan glad?


Idag då. Tränat, och jobbat. Jobbar fortfarande och längtar mest hem nu. Sist jag var hemma var kl 05.00 igår tisdag.

Sov borta inatt.Sov gott inatt. Bra.


Dax för min middag.

Ihopplock av saker jag har här på jobbet. Lite bönor,sallad,kyckling och muslibröd.





Ovido - Quiz & Flashcards