Alla inlägg under november 2007

Av Emma - 30 november 2007 19:23

Fy fanken.


Jag är feg, och dum, men mest lat.


Åååhhh.Ge mig maat. NU


Roligt inlägg.NOT

Av Emma - 30 november 2007 08:21

Idag kom jag upp ur sängen efter en timmes snozande.

Har återigen upptagit denna sysselsättning på morgonen. Jag gillar det där med att bara ligga å snoza.

Kom ju ändå upp redan halv sju.


Jag är nästan klar med alla min morgon ritualer frukost,disk,kaffe,bloggläsande. Även denna morgon tvättande och renbäddning av min säng.


Jag är effektivast på morgonen. Kvälstid hamnar jag bara i soffan mest.


Blir gym och ben idag också.Urch och skönt. Jag hatar det och gillar det...lite blandade känslor där.


Finnnnnnnt.

Av Emma - 29 november 2007 23:06

Imorgonbitti kl 06.30 skall jag springa för fullt.

Jag älskar det och redan nu ser jag fram emot det.


Redan ikväll har jag laddad med mat.

Goooott.



Av Emma - 29 november 2007 21:37

Varför sitter jag här och bara tänker på allt jag måste göra stället för att ta tag i det.Idiotiskt

Men jag vill helt enkelt inte, jag bara skjuter upp allt längre och längre bort.

Fan.

Idag köpte jag duschcreme, eller skulle köpa det. Ni vet den nya sorten från ldb, sport serien. Eller ny och ny, men för mig är den ny.

Jag skulle ha duschcreme, för att bli ren i duschen.När jag stod i duschen för att tvätta mig då var det helt plötsligt lotion jag fick ut i handen.

Jag ville inte ha någon jäkla lotion, det har jag nog av.

Sånt kan jag bliii väldigt less AV.


Nu när det är torsdag känns allt bara så bra i kroppen.

Helgen med olika bra saker framför mig. Jobb, fest,stockholmsresa.


Bra.


God kväll.


Av Emma - 29 november 2007 08:55

Alla får ju kompinmanger då och då, något som jag måste jobbar mer med att ta emot.

När jag får kompimagner blir jag bara generad och slår bort det hela.

Nej! Komplimangerna skall jag börja ta in istället för att slå bort.


Jag har kommit på mig själv med att bli genered tokofta de senaste dagarna. Jag fattar inte vad det är.Hatar det...ÄR jag fjorton år eller vad?


Jul-Ja jag kommer hem till jul redan den 18 december har jag bokat flyg upp.Jätttttteeeekuuuul

Om inte ens 3 veckor befinner jag mig alltså i Morjärv/Kalix i snön och kylan.

Jag läängtar! YES!


Ha en bra dag nu!

Av Emma - 27 november 2007 22:28

Jag är hela december månad upprymd och förväntasfull över julen.

Men när man väl är där, och när julafton står för dörren.... så är all den känslan borta som jag så längtat efter hela månaden.

Egentligen är allt mysigast innan alla adventstider, lucia,glögg och ljus samt julskyltningar, marknader.

Allt det.


Julaftonen i sig är inte det bästa.Nix


Min dag har flytit på. Med början på cykeln och avslutning nu framför tvn.

Samtalat han med stort H.



My heart of stone?Ibland tror jag att det är så, MEN ibland kan det mjukna upp.
Av Emma - 27 november 2007 09:19

Nu sitter jag här igen. Med kaffet, med bloggen, med nyhetsmorgon.

Cant be better.Eller?


Jag har redan befunnit mig på jobbet imorse. Starkt jobbat. Stressigt nu på morgonen med handling, jobb,yoga samt lite annat pyssel innan jag skall ta tag i jobbet på eftermiddagen.


Något som jag drömmer om just nu är en SPA helg. Det är inte billigaste, men ack så behövligt.

Tänk att få åka bort, bara egna sig åt sig själv, lugnt, god mat, behandlingar samt en och annan yogaklass.

Absolut en sak jag kan lägga pengar på!


Vem vill följa med?

Av Emma - 26 november 2007 21:25

Jag skall försöka ändra mina tankebanor lite.

Varje dag som jag slutar jobba tänker jag på allt jag inte har fått gjort,vilket är urdumt.

Istället efter varje arbetspass skall jag tänka, detta har jag fått gjort och summera ner det.

Jag får alltid gjort massa bra saker ju.

Fram med det och bort med det negativa.


BRA.



Ovido - Quiz & Flashcards