Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

dagens första

Av Emma - 27 februari 2009 06:29

Coffe.Det är som det härligaste jag vet(nästan).Vakna upp tidigt,känna sig utvildad.Äta lång frukost,och sedan ha en dag att bygga hur jag vill framför mig.

För det är just det.Att se varje dag som ett tomt blad.

Funderade lite under en dag hur min drömdag skulle se ut,sedan bröt jag ner det till mer realistiskt. Faktiskt så är mina drömdagar realistiska.


Hur ser din drömdag ut? Du kan alltid göra vad du vill med dina dagar. VAD du vill! Däremot kanske konsekvenskerna inte blir det bästa.


Mina drömdagar som jag vill ha ligger rätt nära verkligheten.Det måste ju tyda på att vilka härliga dagar jag har!


Idag blir det

*Yogapraktisering

*Plugg

*Instruerar i Cykel och Core på lunchen

*Besök av mamma

*Ikväll,AfterWork

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards