Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Emma - 12 februari 2009 11:55

Idag lekte jag i spinningsalen igen. Ett zone 2 pass, Å lika skönt och härligt är det. Återhämntingpass för mig, där jag låg på 70% av max,kontinuerligt arbete.

Jag vill träna smart.


Åh. Lunchen intagen här hemma.Klurade om jag skulle in på hotellet å hämta eller om det blir hemma.

Lax  vs. blodpuddning.

Det blev det sisitnämnda. Åå, Så jag är förtjust i det där.

Gjorde en apgod sallad å så mitt goda bröd med skinka på. Mumsmumsmums.

Nu måste jag bege mig.

Av Emma - 12 februari 2009 08:04

Igår gjorde jag det,bakade bröd. Blev så sugen på det så jag tog ingredienser jag har hemma å snörde ihop. fantastiskt gott.

Morot,kanel,nötter.


Ahhh.Hamnade minsann på bandy igår.Oj, det var spännande men slutade tråkigt.Och kallt.


Idag, är det fortfarande kallt. Måste stoppa i bilen så jag tar mig någonstans.


Härliga torsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards