Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Emma - 2 februari 2009 22:17

Denns gången från WNT.Brukar alltid köra med mm sports egna härliga Diet fuel, som består till stor del av kaseinprotein som gör det hela tjokt som en pudding.Detta är också av samma sort, men dock inte alls lika god smak!

BLÄ.

Nå, kan blanda i lite av mitt cocosprotein så kommer det nog bli bra.

Tar mig alltid en portion på kvällskvisten innan sänggåendet.


Imorgon blir det skolan.Igen Det känns kul, faktiskt.Synd bara att den ligger en bit bort.

På kvällen är det instruerande som gäller min nybörjargrupp i torso samt landstinget.

KUL.

Nsd

Av Emma - 2 februari 2009 14:52

Nu bloggar jag för Nsd. Kul:)

Skall lägga upp en länk i länklistan. Adios:D

Av Emma - 2 februari 2009 06:25

Det var ju lika bra att stiga upp när Tommy kom hem. Så, klockan fem slog jag upp ögonen av att dörren smällde igen.

Så, steg upp  å umgicks lite med favvisen innan han skulle till jobbet.


Idag är min plan att åka till skolan. Buss blir det. Klockan 10:10.

Perfekt att vara vaken såhär tidigt nudå, så jag hinner lite av varje innan. Gillar att ha tiid på morgonen:D


Bye!

Ovido - Quiz & Flashcards