Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Dagens meny

Av Emma - 26 februari 2009 13:32

Torsdag. Bloggen har ju inte funkat förrän nu.Katastfååååf-för att vara mig.

Sovmorgon till 7:00 idag, kan säga att jag stiger annars alltid upp tidigare än det.

På helgerna kanske jag ligger till sju. Min kille är lite less på det här för han vill ju sova ut när han är ledig.

Skall försöka smyga ihelgen så får han sin sömn.


Idag ja.Underbart väder. Jag har prommenerat i det.Jag har bakat matbröd.Jag har pluggat lite, och gjort dagens mentala träning,har även vart på grytnäs vårdcentral-hemskt, och nu skall jag snart åka mot luleå.


Har en uppgift i skolan där jag skall vägleda en person som vill göra en förändring mot en hälsosammare livsstil.Det är så jag vill jobba i framtiden, bra övning!

Har faktiskt inte valt person ännu! Vill någon av mina läsare delta i detta projekt?Det kan vara vad som...bli mer fysiskt aktiv,äta hälsosammare,sluta snusa/röka..



 
 
Hanna

Hanna

27 februari 2009 18:59

Jag kan ställa upp :)

http://hany.blogg.se

 
Hanna

Hanna

27 februari 2009 19:00

jag kan ställa upp!

http://hany.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards