Alla inlägg under mars 2008

Av Emma - 31 mars 2008 21:47

Nä, jag vet inte.

Nåt är det.Jag fryser som en dåre. Jag har jobbat hela dagen lång så jag funderar på att kasta in handduken redan nu. Jag tycker det är riktigt tidigt att gå å lägga sig redan kl 22.

Men, det blir så.Jag går upp före tuppen då ter det sig rätt naturligt att jag börjar bli trött denna tid. Faktiskt.


Men imorgon. Då är det pigghet i sinnet som gäller:)



Av Emma - 31 mars 2008 08:32

NU kör vi vidare.

v 14, allt bara susar förbi! Snabbt snabbt.

Nåväl, det funkar väl såvida jag känner mig nöjd och får gjort någon av tiden.


Mina lediga helger borde jag egentligen utnyttja tiden till något annat än att sitta här å hänga.

Fast, iof så vill jag inget annat.


Ha en finfin DAG.

Av Emma - 30 mars 2008 22:14


Faktiskt


Just nu.

Av Emma - 30 mars 2008 22:04

Det har vart min dag det.

Brunchen på Park Avenue Cafè är absolut bra. För 149.- får mat äta sig mätt om man säger så.

Jag älskar buffeèr, man får ta det man själv vill ha på tallriken och äta så mycket man vill.

Sedan klarade jag av ett 75 min YOga fortsättningspass.Lite andra övningar än vad jag har vant mig vid så det kändes som en extra utmaning.


Nu är det wallander som gäller i min söndagssoffa!

Av Emma - 30 mars 2008 10:30

Jag älskar mina nya skor.MEN, dom luktar någon skum doft.

Ladugård.Hur normalt är det lixom?


Så min lägenhet luktar som ett stall just nu.

Sant så sant.


Nu, är jag nöjd.Med min frukost intagen, köpte också med mig den goa kaffet från expressohouse.

Så nu, laddad inför att ta mig an dagen.

Av Emma - 30 mars 2008 08:35

Detta året har jag kommit ihåg att ställa om klockan.Det är fan är en grej som jag har glömt bort de senaste århundradena, sant.

Nu är jag STOLT över mig själv.


Morgonen idag, när jag kikar ut blir jag GLAD.Det regnar ej, det är so, det är tom varmt.

Det enda jag måste är att bege mig ut å traska i detta vädret.

Idag är det sån söndag, jag har bara 4 dar tills jag skall åka till Kalix.

Det är kul.Mkt kul.


Om några timmar står det söndagsbrunch i min kalender med mina kollegor.Fy så gott.



Av Emma - 29 mars 2008 17:32

Det blev en sväng på stan idag, med min vän B.

Det var trevligt, som vanligt med henne.Vi och våra problem, alltid samma fråga och problematik för oss.

Jag har handlat på min favorit butik för tillfället, bodyshop.Deras produkter är så goa. Denna gången fick jag mig en ny body butter.


Har precis ätit min middag bestående av lite scampi,god sallad, gott bröd och tzatziki. Fy så gott och hur jag uppskattar det lilla.

Ikväll blir det bio.Jag röstar för filmen PS i love You.Får se vad mitt sällskap säger.



Av Emma - 29 mars 2008 09:11

Nej, jag blogade inte ens? HUr kunde det gå så illa.Nä, jag vet inte.


Desto mer idag då med tanke på att jag nästan är ledig och inte har ett dugg planerat.

(Förutom att jag skall vicka på en cykelklass kl 16:00)


Ja, tänkte sriva om mina nya skor.Ja nu har jag dom hemma.


Dessa skönheter. Jag är otroligt nöjd med mitt köp, faktiskt.

Nu kommer jag kunna springa fram flygandes på gatorna.


Annars så, min gårdagskväll spenderades hemma, fick besök av min vän A och han hade även med sig en present till mig.Hör och häpna, det är sådant jag verkligen inte är van vid.


En bok jag har velat ha lääänge.

Herregud, helt otroligt.

Ovido - Quiz & Flashcards