Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Emma - 23 mars 2008 21:17

Ja jag säger då det.Fy vad jag gillar norrland, jag är stolt över att vara därifrån samt att människorna är så himla härliga.

Jag har precis kommit hem från en middag med 4 karlar,alla från norra norrland, och en sak jag la  märke till under det här tillställningen var hur öppna och "orädda" dom är. Inte en tanke på vad andra runt omkring tycker och tänker.Nej här var det ord och inga visor. Samtalsämnen om ditt och datt haglat.Jag har verkligen fått skratta mig lycklig ikväll.

Jag tycker om att ha dessa människor omkring mig. Måste umgås mer!!



Av Emma - 23 mars 2008 13:49

Bordet är bokat.Ikväll kl 18:00.6 personer.

Skall bli trevligt, norrlänningar hela bunten. Tanken var ju att käka påskmiddag hemma, men lat och bekväm som jag är tyckte jag att det var smidigare att gå ut på restaurang istället. Så, sagt och gjort. Dom andra var på å jag bokade vårt bord.

Yes.

Det är vad mig kväll kommer att bestå av.


Men först kommer gymmet få besök av mig, både vikterna samt cykeln.Skall leda ett cykelpuls pass kl 16.00.Har ett nytt pass på G, men.... jag känner att det inte är riktigt klart.Så, det får vänta tills jag är helt nöjd med låtval.


Men ni.Fy sjutton så bra låt Madonna å Justins låt är! SHOOOO!

Av Emma - 23 mars 2008 11:27

jag blev helt handlingsförlamad.

när jag är ledig, som jag är idag får jag inte gjort något av dagen.

Verkligen inte nåt, å detta stör mig som bara den. Nä, nu skall jag rycka upp mig.Hade tänkt rensa min lägenhet på allt junk jag har här.

Rent å fräschskall det bli.



Trallala. Ikväll är det middag som skall intas. Fantastiskt trevligt skall det här bli. Middagsmat, sällskap å gott!

Ovido - Quiz & Flashcards