Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Emma - 11 mars 2008 21:09

Jag funderar ju på det här med vad jag skall unna mig. Jag har så jag verkligen kan göra det. Jag menar, vad gör jag med mina pengar? Svar-Inget. Slösar bort dem på nåt fint nikeplagg då och då.

Annrs är det inget mer. Nope.


Vad jag har tänkt var dessa skor jag skrev om i föregående inlägg.Men mer då?

Jo, mig själv. Naglar, även ögonfransförlängning. Ni vet sånna som man kan ha ett tag eller två. Inte för att jag är så fåfäng.Men detta är ett måste eftersom mina egna fransar trillar av.JA det är sant och det är rena rama katastrofen.Snart i alla fall om det fortsätter. Bara på ena ögat, men ändå.Vad har hänt?

Så det är väl en grej jag måste ta tag i. Tänkte också ordna lite med mina ögonbryn. Noppa och färga dem lite mörkare. Det borde väl bli nåt?

Sen går vi ännu högre upp, håret. Få se nu.. hmmm, jag klippte mig senast.Ja, kanske 8 månader sedan. Utifrån det kan ni förstå hur risigt mitt hår är.Gräsligt, och hemskt.


Okej. När börjar vi avprickningslistan?


Av Emma - 11 mars 2008 12:21

Nej gud. Det är ju katastrååååf. Jag bloggar alltid, varje dag. Inte igår.Jag började när jag kom hem igår men jag la ner det. Hade inte mycket att komma med om man säger som så. Nåja, så kan det gå hörrnini.


Idag då, solen skiner NU. Jag går hem på  38 min. Men bara för 2 timmar, sedan skall jag tillbaka och träffa PT. Personlige tränaren som skall ordna med min kropp.Jag känner mig sisådär inför detta kan man säga. Jag behöver en rejäl lunch och rejält med mat. Snart snart.


Löparskor.Överst på min inköpslista, jag skall iväg till löplabbet och ordna med det. Skor som passar för mig, jag har ett par som jag spnat in.Asics tror jag är min grejj.


ÅHHH.

Ovido - Quiz & Flashcards