Alla inlägg under april 2008

Av Emma - 30 april 2008 09:24

För dig?

HUr känner du dig när du är riktigt lycklig?

Vad gör dig lycklig?


Hmmm. Ja, för mig är det en känsla. Av att känna mig nöjd, glad och tillfreds med min tillvaro, vad jag åstadkommer just nu och vad jag har.

Oftast är jag nog rätt tråkig i andras ögon.

Jag trivs bra hemma i vardagen. Då är jag som allra lyckligast.

Av Emma - 30 april 2008 08:29

Idag är det. Jag kommer inte göra på något annat sätt än mina vanliga onsdagar. Nej, jag kommer snar åka till stan, för att träna,köra min lunchklass och sedan dra vidare till Sats Holmen för att jobba kvällen.

Det är min dag och kväll, å inte klagar jag.


Skall brygga liiiite mer kaffe innnan jag är redo!



God dag!

Av Emma - 29 april 2008 21:39

Ja hon den hära Elin jag jobbar med tycker jag liknar Julia Roberts.

Tackar man tackar, hon är ju vacker.



Jag måste säga en sak. Idag pratade jag med Pernilla om helgens bravader.HUR man beter sig. Jag vet jag vet jag vet varför jag inte intar alkohol ofta.

Jag blir 14 år igen typ.


Lingon.Jag har lingon ifrysen, och det är gottigt.

Har ätit min kvällsmat, och NU mina vänner skall jag sova.

JAg är sliten efter dagens träning.OCH än sitter lördagen kvar.

Illamåendet vill inte gå bort!

Av Emma - 29 april 2008 07:49

Jag känner mig ful.

Bening, mager,inget passar.

Jag vill bara gå runt å släpa i mina mjukisar mest.

Får se, kanske blir det så kanske inte.



Av Emma - 29 april 2008 07:36

I unga år hade jag massvis med brevvänner.

Jag älskade det! Varje dag jag kom hem från skolan hade jag fått massa brev!Hur kul som helst ju.

Fortfarande är jag barnsligt förtjust i pennor, block och brevpapper.

Jag älskar att skriva och tycker egentligen det är rätt trist att skriva såhär på datorn.

Mycket trevligare och personligare med handskrivet, olika färger pennor och papper.

Kanske jag skulle skaffa mig en brevvän igen?



Jag sittandes hemma i norr och brevväxla.Det ni!


Har precis fått i mig God frukost, samt kaffe.

Fortfarande är inte allt som det ska.

Jag mår illa och har knappt kunnat sova i natt:(

Av Emma - 28 april 2008 22:12

Ja, efter helgens bravader fick jag mig äntligen en mobil så folk kan få tag i mig och jag kan ringa folk.

Den är fin färg och bra.Fast jag hade beslutsångest när jag skulle välja det hela.


Nåväl.

Jag klarade av dagen måndag. Så nu skall det väl funka.

Nu skall jag vara på G igen.



Av Emma - 28 april 2008 07:51

Oh my alltså.


Nu har jag betämt mig. Det här med alkohol är INTE bra. Jag vill aldrig mer må som jag gjorde igår.Har även känningar av formen idag. Urch.

Har sovit i typ två dygn känns det som, Orkar knappt GÅ.

Urch å fy å urch å fy.


Utomhus är vädret oemotstånderligt. Så jag, skall bege mig ut i det snart.



Av Emma - 27 april 2008 19:23

Den här dagen vill jag bara radera från mitt liv.

UrchUrchUrch.


Min telefon är borta, jag måste spärra den. Jag är helt döööd.

Lika bra att fortsätta som jag gjort hela dagen.Liggandes

Så då vet ni.

Man kan inte nå mig på mobilen.

Ovido - Quiz & Flashcards