Alla inlägg den 4 april 2008

Av Emma - 4 april 2008 13:28

Åt en underbar lunch med min Pappa idag, på mitt hotell valhall.

Jag tycker ju om det här.

Lunchen idag bestod av lax lax lax. Jaa vad gott.

Kommer ikväll ha middag här hos Mamma.Mia, mamma, Ebba och jag.

Kommer bli så trevligt det.

Jag har lagat ihop en mycket delikat måltid.

Muuummms.


Jag har ialla fall en konstig känsla när jag är här.Väldigt kontig känsla.

Jag får ont i hjärtat på något sätt.

Är det för jag har lämnat detta som jag tycker om?Eller är det så att jag behöver ha det här för att komma till då och då för att tycka om det på det här sättet?


Några bekanta ansikten på stan.

Träffade en kär gammal vän som jag skall ta mig en läkka med mig ikväll.Samt lite von imorgon får vi hoppas på!



Av Emma - 4 april 2008 08:56

Igår när jag skulle flyga såg jag ett bekant ansikte redan på nils eriksons terminalen. En trygg kalixbo som jag fick resesällskap av hela vägen upp till Luleå.

Det gjorde saken lite lättare.

Flyget, jamenvisst.En timme försenat.ALLTID alltid något med de här SAS. Jag funderar på att bojkotta dem.


Det klantigaste av allt jag jorde på min resa upp var att glöma hela min plånbok i bussen. SKIIT.

Som tur var hade den snälla busschaffisen lämnat ut den i infon. Å jag fick den tillbaka just innan flyget skulle gå.Så, om man säger så, där var det nära ögat att det inte blev något norrland för min del.


Jag älskar Kalix, jag älskar snön, jag älskar verkligen allt här.

Här skall jag bo igen. När vet jag icket, jag vet bara att det är någon gång.

Ovido - Quiz & Flashcards