Alla inlägg den 20 april 2008

Av Emma - 20 april 2008 16:39


Jo.

Det är dessa jag har i min mun, i brist på annat.

Börjar känna mig rätt mör nu efter denna dag inomhus på jobbet.

Men klockan går och jag får gå hem snart. Eller 1 tim 20 min.För mig är det rätt snart.


Hade nåt planerat ikväll, dock blir det inget av det. Bara för att jag vill vara hemma med mig själv.Skall handla inför kommande vecka, åka hem laga god middag till mig och sådant.

Bara lite egen tid.

Av Emma - 20 april 2008 09:25

Våren alltså. Solen strålar även idag. Jäkla vad härligt.

Det gör inget att jag är inomhus, faktiskt.

Jag hinner med ikväll.


Söndag, vilans dag. Ingen aktivitet av min kropp idag, överhuvudtaget.

Jag behöver det, riktigt mycket.

Igår hade jag det trevligt med lite leksaksparty, men inte handlade jag ett dugg inte.Lugnt och fint jag var hemma tiidigt tidigt.


På senaste tiden har jag fått många bra hälsningar av människor i norr som är glada att jag skall flytta hem igen.

Ja, jag kan säga det att då känns det att det ÄR hemma. Så hemma så hemma.

Åh.


Ovido - Quiz & Flashcards