Alla inlägg den 21 april 2008

Av Emma - 21 april 2008 22:35

Ja, det var ju Jäklar vad det var gott då med saltgurka.

Kom på det igår, jag är ett freak av saltgurka.

Å grillade champinjoner.

Så.




Jag blir fruktansvärt glad när jag tänker på vad som står framför mig.

Kalix,Morjärv... ja mina hemtrakter.

Mina vänner jag har där också, saknat dem.

Sånna jag inte träffat på länge, som jag gick  i skola med.Massa tid kommer jag ha att umgås, fika å bara vara i sommar.

Mia, det blir fler av dessa buffé liknande middagarna.

 Det är en balansgång det här.Nu när jag är här saknar jag dom där.

Men sen när jag är där kommer jag sakna dom här.


Nej.Nu har jag suttit nog.

Jag skall gå till sängs.Now



Av Emma - 21 april 2008 08:00

Solen är framme denna dagen med.


Jag har precis ätit min frukost som var utomordentligt god.Bra start på veckan hemma hos Emma tråkmåns.

Ja, det är så endel verkar se mig.Tråkig

Det är väl ändå jag som bestämmer över hur jag vill göra?

Förstår inte varför människor, har något emot/ stör sig att jag tycker om att göra sånt som är vanligt.

Typ resa på charter och supa mig full.

Alla är Olika.

Jag mår bra av annat.

Ovido - Quiz & Flashcards