Alla inlägg den 22 april 2008

Av Emma - 22 april 2008 22:44

Imorgon skall jag fika med min nya bekanta Karin.Skall bli mysigt att sitta ner med henne en stund och bara prata lite.

Hon är go.


Jaaa, sommar sommar.Kan känna det ute.Inte mindre lägligt att jag får lite sommarkänslor också.

Nej, vad jag mest av allt funderar på är hur det står till med mitt känsloliv egentligen. Karlar,Pojkar ja... kalla vad ni vill.

Jag minns inte sist jag hade ihop det med nån på riktigt.Det här är ju fan katastrof.

Till saken hör att det är så längesedan att jag inte minns hur man gör.Jag kan inte, jag vågar inte.

Det är ju helt sinnessjukt.

Jag behöver hjälp.


:)


Nu har jag ätit för kung och fosterland.Sängen kallar.

Av Emma - 22 april 2008 07:43

Hur skall denna dagen gå med sån värk i nacken?

Vad kan detta bero på, sån smärta så ont.

Har nog sovit på nåt konstigt sätt.


Kaffet uppdrucket, frukosten äten skall jag snart åka ut till Backaplan för att träna.

Får se vad M hittar på idag för mig.

Har inte så många PT timmar kvar nu, får se om jag köper fler?


Ha en finfin dag allesammans

Ovido - Quiz & Flashcards