Alla inlägg den 19 april 2008

Av Emma - 19 april 2008 09:31

Humör:  Glad

Känsla: Slut i benen

Motivering:Hård körning i veckan som gått




Borde: Ta tag i dagens jobb

Behöver: Äta snart

Önksar:Att dagen springer fort till kväll




Klädsel: Nike byxorna å en gul/svart tröja

Färg: Svart å gult dårå

Frisyr: En pippilott




Fundering:  Vem skall åka bil med mig upp till norr?

Drömmer om: Luften utomhus

Längtar tills: 30 min då Bea kommer

Av Emma - 19 april 2008 08:29


Jag kan säga att våren strålar utanför. Dock har jag själv en liten bukett med sådana här blommor vid min sida.

Självaste E har plockat hit.Snacka om GETIN.

Hon är underbar tösen.


Jadå.En liten tanke idag är "lär dig uppskatta det du har".

Jag är jättenöjd med det jag har, och hur jag lever mitt liv. Jag har små små saker som gör mig lycklig. Herregud, som imorse av att vakna återigen 5.50 klarvaken solen strålade.

Fick äta allt det goda på min frukost.

För att sedan ta vagnen, prommenera genom ett vaknande centralstation där människorna väntade på att åka dit dom ska.


Igår hade jag också en sån där sköön känsla i kroppen. Då jag vandrade genom underbara haga. Vidare ner mot saluhallen. Jag gillar saluhallen, det finns så mycket där. Massa frukt,frön,nötter jag allt det. Färska odlade grönsaker.

Imorse när jag var ute, kunde jag verkligen känna känslan av sommar även fast det endast var 1 plusgrad ute.

Kände till och med lukten av sommaren, som jag kommer spendera i Kalix, såg strandprommenaden framför mig där jag brukar prommenera och den är otroooligt fin en sån härlig sommarkväll när vattnet bara gnistrar av den fina solen.

 Pappa då, han ringde igår.Standard på fredagkvällar, då är han lixom alltid hemma. Sitter å kopplar av å då ringer han sin dotter.

Jag mår bra av att höra mamma/pappa säga, det ordnar sig.

Då känner jag mig trygg.

Ovido - Quiz & Flashcards