Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 30 september 2008 21:20

Blev såndär snabbshopping för min del idag.Spang in på stadium röck tag i en väst och sedan gick jag vidare å tränade.

En rutig en, som jag verkligen tycker om!

EVEREST W DOWN VEST II

Nå, nu är jag hem en sväng.Skall ta med mig lite pick och pack till Min T för att spendera min morgondag där.Stor del av de ialla fall.Undantag att jag skall äta lunch med min kompis och lite så.

Men annars, har jag tänkt sova lite längre än vanligt, sedan blir det plugg,prommenad och sådant som behövs.

Kanske skall jag vara en riktigt hemma fru å laga middag till han slutar:)


Nå, vi får se hur det blir med den saken. Det skulle han vara värd i alla fall för han är bäst.


Jag har precis lagat ihop, eller plockat ihop mat här hemma. En salig blandning kan man säga, som en lite buffe på min tallrik.

Tomat,Gurka,kalkon,dijonsenap,bröd,avocado,lök,mat
vete,bröd och ägg. Å just det.Löjrom till mackorna:)

RAAAP.

Av Emma - 29 september 2008 12:46

Måndag och heldag i skolan.Pj vad jag blir trött av att sitta sitta och sitta.

Men det är sånt man måste göra.


Jag längtar hem och har planer på att ta den liiite tidigare bussen idag.Hoppas det går vägen, för i sånt fall är jag hemma 16:30 och hinner med endel annat innan!


Tjoho!

Av Emma - 28 september 2008 22:33

Nu skall jag och min man gå å lägga oss snart.Söndagen har vart och passerat:)

Tiden går fort, tänk att snart är det oktober.

På fredag har jag bestämt att jag skall gå å käka buffè på hotellet.Det är italiensk buffè då!

Någon som är sugen?

Nu

Av Emma - 28 september 2008 12:42

Så!Äntligen vid datorn igen.

Det är så tråkigt när jag inte har dator alltid.


Igår jobbade jag hela långa natten.Vet inte exakt vad det är, har jag blivit gammal å praktig eller blir gästerna bara värre och värre.Ja jag vet inte men när jag jobbar nöje är det nästan så att jag går å är stensur hela tiden.

Nå, tog mig ändå upp i skaplig tid för att sedan ta en prommenad i fint väder på morgonen!


Igår innan jag började jobbet var jag irriterad av en anna sak.Vet inte men jag var stensur.

Jag har inget hem.Fasen jag har grjejjor utspritt överallt jag får fara fram och tillbaka å hämta saker hos mamma, hos min kille å hos pappa.

Det suger.

Jag vill ha allt på ett ställe.Så som jag lever nu gör mig bara stressad, och jag har mkt annat i huvude med skola,jobb å träning.En till faktor som stressar upp.... så lägenhetstankarna har börjat dyka upp.

Samt en bil.Jag hatar att vara beroende av någon annan människa!

Det är det som gör mig irriterad.Jag skall klara allt själv! 

Av Emma - 26 september 2008 07:54

Rätta ordet för hur jag känner mig idag.

Har sovit som en stock på bussen hela vägen hit.Är så trött idag så jag nästan dör.

Men det är ju fredag, tidiga mornar och sena kvällar.Men då har man sig själv att skylla.

Slutar vid lunchtid idag,inna dess står seminarium på schemat.Redovisning för mig!! Cirkultation och andning.


Ha en underbar dag.

Av Emma - 25 september 2008 20:59

Det är sällan jag äter kött.Det blir mest fisk för min del och så kyckling såklart.

Nu precis blev det köttgryta som mamma lagat.Verkligen jättegott!


Åh, massagen var än en gång behövlig och jag har sjuuukt ont i min ena axel av Pumpandet.Men det är ju så skoj att instruera i BodyPump.

Ett tag tyckte jag mer om cykel.Nu är det Pump, snart kanske det ändras till Core?


Snart kommer min kille å hämtar mig <3

Av Emma - 25 september 2008 09:16


Det bästa på morgonen är givetvis kaffet.Sedan kommer äggen och dom goda mackorna.Avocadon är ett måste och även någon frukt.Fil och musli med bär i:)Mumms!

Idag på dagsschemat står:

*Morgonträning efter frukosten

*Luleå för sklola,lite jobb samt MASSAGE!!


Ja ni läste rätt, massage igen.De tär lyx att få det såhär mitt i veckan.För mig iaf:)

*När jag kommer hem, skall jag gå på gallerian lite(invigning) och sedan kärlek!

Fundrerar lite på det här med förhållanden, eller egentligen är det svartjukan jag funderar över.

Skall det vara så att när en person skaffar tjej/kille så slutar man höra av sig/prata med personer som man kännt av andra könet?

Jag tycker det verkar helt konstigt jag.Är det bara jag som tycker så?

Samma sak om två personer vart ihop länge, då har dessa delat massa tillsammans och bara för att det är slut skall dessa inte prata med varnadra nåt mer?Jag det verkar helt veird om inte dessa kan fortsätta hålla kontakt?Ringa ibland och sånt.Eller är det konstigt?

Jag vet inte men jag fortsätter då ringer mina manliga bekanta,och tycker inte det är fel med det.Skulle det vara det...skulle jag tycka det var jäkligt konstigt.

Skall man bara helt klippa banden?

Jag tror det handlar om osäkerhet.Helt klart.


Jag vet att en gång i tiden var jag helt annorlunda och had ehelt andra åsiketer om detta.Shit, jag var svartsjuk.Såå onödigt är min tanke idag.

Nä,tjej/kille vad spelar det för roll?Det är väl inte könet som skall avgöra vem man skall prata med,eller är det?


Hörrni.Nu skall jag försöka ta mig ut på en motionsrunda.Utomhus denna gång.

Ahhh.Hur mkt mindre jag tränar nu mot för förr.Positiv utveckling.

Skall prommenera bort till min killes hem.Det är ju där jag har min utstyrsel som behövs för dagens ändamål.


Av Emma - 25 september 2008 00:52

Inte ett ord i bloggen förrän nu.

Tiden mitt i natten!


Jag hinner inte.

Nu är jag hemma, jag saknar mitt sovsälskap som jag bara fått se i nån ynka timme idag när vi åt middag med varandra.

Idag har jag vart på skolan, åkt hem, vart med min käresta, jobbat.Tills nu.

Mina dagar är fullspäckade, men som jag tänker.Det är mitt val och jag kan påverka det där om jag vill förändra.Just nu, vill jag det inte.


God natt

Ovido - Quiz & Flashcards