Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 1 september 2008 22:05

Just nu är jag sånt fjån här hemma eller vad jag nu skall kalla mig själv.Stackars mamma å syster som jag håller på.

Faktiskt så känns det här bra, Jag har fastnat i nätet kan jag erkänna.

Mer än så säger jag inte, men gudarns.Jag minns inte sist det kändes såhär...Kan det ha vart typ i mellanstadiet eller nåt?

 Nå, jag säger inget så har jag ingenting sagt.



Hörrni detta med skolan känns också bra... Det är bara lite mkt så jag funderar lite på hur jag skall hinna med allt:)

Jag är sån jag vill hinna med så mycket... det gäller nu att kanske prioritera.


Nå. PÅ onsdag börjar IDOL minsann.Fanken så fint.

Av Emma - 1 september 2008 08:20

Jag dör vilket fint väder idag.Enligt mig är hösten den bästa årstiden.Så skönt när det blir kallt i luften, men samtidigt solen som skiner.

Fick känna på morgonluften imorse när jag gick till gymmet för att köra axlar.

Så, nu har jag gjort det för dagen så jag är nöjd.Frukost nummer två är intagen och snart kommer en taxi å hämtar mig och skall köra mig mot Luleå.

Skolan börjar.DET skall bli intressant att se vad dagen har att erbjuda.

Ovido - Quiz & Flashcards