Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 23 september 2008 21:59

Nu väntar jag mest på att min kille skall bli klar å hämta mig.


Jag skall försöka bli bättre på att uppskatta det jag har!!! Fan, sitta å gnälla på småsaker.Mitt liv är ju störtbra.


Nu, skall jag äta upp min mat.Jag försöker bli större! Jag skall kunna ha mina jeans så dom inte ramlar ner!

Av Emma - 23 september 2008 11:43

Det var behövligt och gott med mat i magen.

Nu väntar jag bara på att bror Robert skall ringa upp mig så jag får svar på min fråga om lån av bil.

Han svarar inte.

Kanske sover?


Ida är en sån dag som jag känner mig lite orolig.

Jag får slängar av det då och då.

Tankar tankar om vad jag vill göra, om vad som händer efter jag pluggat klart och allt sånt.

Jag minns att när jag flyttade hem hit vart jag helt nöjd med att inte veta, jag tyckte att det skulle bli så skönt att vara ledig.

Dock vart jag aldrig ledig nåt, och nu är jag inne i samma bana igen.Jobb,skola,träna

Hinner inte med mkt annat. Umgäge.

Den biten saknas mig.

 Men tro mig, mitt beslut at flytta hem satt så rätt så.Här vill jag vara.

Jag har allt jag behöver och vill här.






















































Av Emma - 23 september 2008 05:55

Morgon.Tisdag, jag har sovit hemma inatt. Utan min älskling.Det är inte lika kul att vakna ensamm så nu är den saken sagt.


Igår morse fick jag veta något jättetråkigt.Gud, allt kan verkligen hända så mina tankar hamnar mkt hos min vän nu.

Hoppas det går bra!Såå ledsen för er skull.

Vet inte hur dagen kommer seut idag.Har ett sånt låångt hål mitt i allt.Kanske tar mig en sväng till någonstans.

Ah. Nu svalmar jag.


Min träningsvärk är inte att leka med nu alltså.Det gymmas hejvilt på skolan.

Av Emma - 22 september 2008 06:29

Inget bloggande på hela helgen.Oj, det börjar gå utför för mig.Kan bero på att tankarna är någonannanstan, och även jag.


Helgen då.I korta ordalag har den spenderats på hotell valhall, samt grytnäs.

Det var väl det.

Ja, jag har haft det bra.

Fick skön massage i fredags som verkligen var välbehövligt.Sist jag fick ordentlig massage var i maj som jag fick av Per innan jag flyttade hem:)

Behöver verkligen ta mig ikragen och göra detta oftare.


Idag skall jag såsmåningom iväg till luleå.Skolan väntar.Gymmet och lära oss hur vi tränar rygg.Jag kan det.MEN samtidigt är det kanon med en repition.

Alltid bra att få nya förslag,synsett mm.


Så, tidigt har jag gått upp idag.Kl 5 för att åka med karln när han far å jobbar.

Ordnar nu med lite nytt i min ipod.FYYY

Vilken bra låt.


Rihanna-distrubia

Alex rudi pell-foreever angel

Iron maiden


Ah.Det blir bra.

Nu skall jag läsa kalixbaldet och reklamguiden alltid lika trevligt att få dem på söndagarna!




Av Emma - 19 september 2008 14:02

Jag skall få massage idag.Bokat å klart.Kl 16:30.PJU.

Inte kontigt heller att mina axlar knakar och brakar.

Måste vara liiiite mer rädd om mina kära axlar.Dom skall trots allt hålla massa år till.

Summan av mina tankar alltså lite mer vila i mina träningsveckor.Det är DET jag behöver.

Ändå fast jag inte kör axlar varje dag så tar dom ändå liiite stryk även när jag kör andra muskelgrupper eftersom dom just sitter där dom gör.

+att jag har BodyPump som också sliter.

Varför skall det finnas så mycket skoj inom träning för?Jag vill hela tiden.

Det är ju så, jag får hålla i mig själv ibland.


Dagens vila är behövlig.

Just det.


Pluggandet som jag så stort skulle göra har jag lagt bort.Jag somnade sittandes vid bordet.Går inge bra för mig.
MEN när det väl gäller då brukar det gå bra, så jag är inte orolig.Inte alls faktiskt.

Av Emma - 19 september 2008 11:34

Är jag helt slut i ryggen efter massa Pump och annan träning i veckan.Mina axlar bara snakar och brakar så det jag mest känner för är massage eller nåt annat.

Kanske skulle kika med någon om det finns nån tid till att få massage redan idag?


Denna värk har gjort att jag kommer vara hemma idag, både från skolan och mina pass jag skulle ha instruerat i ikväll. Så nu fick jag helt plötsligt en ledig fredag, så hur härligt är inte det?

Stenhärligt.Superhärligt.Superbra





Av Emma - 18 september 2008 20:28

AJ.Det tog kål på mina ben kan jag säga.Speciellt när jag en timme efteråt skulle köra ett härligt pumppass.

Nåja, så kan det gå.


Torsdag och veckorna flyger förbi.Som vanligt har jag ångest för jag inte pluggar som jag borde.

I alla fall så håller jag på med min kvällsmatlagning nu, som jag skall få i mig.Sedan blir det besök borta i Grytnäs för att spendera natten med min favorit i alla kategorier.


Skööönt att inte börja skolan förrän kl 13 imorgon.

Av Emma - 16 september 2008 20:56

Nu skall jag lugna ner mig lite.Den här skolan tar kål på mig om jag fortsätter oroa mig.

Det får gå som det går helt enkelt.Fast jag i vissa lägen inte fattar ett skit.


Ojjjj.Att jag alltid skall ha så mkt, jag har knappt möjlighet att läsa så mycket.


Nu exempelvis.Jag skall ju iväg å kramas.

Ovido - Quiz & Flashcards