Alla inlägg den 15 september 2008

Av Emma - 15 september 2008 21:21

Jo faktiskt.


Är hemma ikväll bara för att få pluggat.Ändå tänker jag på annat.

GAAAAH.

Jaag blir galen, dags för mer te.Eller kanske kaffe?

JO, kaffe får det bli så jag håller mig vaken och uppe länge till.

Av Emma - 15 september 2008 12:59

Egentligen är jag här för att plugga lite inför vårt artikelseminarium som vi har på onsdag.Fan vad kass jag är!Jag pluggar ju inte.Istället bloggar jag,läser bloggar och bara är.

Har lixom inte den koncentrationen jag behöver.

Kanske funkar det sedan.Jag skall ju till herr T och äta middag innan våra träningar ikväll.

Jajaja.Jag skall ha spinning pass och innan dess skall mina axlar tränas.

Min favvomuskelgrupp.

Vilken bra dag va?

Favvomuskelgruper favvokille och favvospinning.

Ovido - Quiz & Flashcards