Alla inlägg den 3 september 2008

Av Emma - 3 september 2008 15:53

Nå nu så skall jag till gymmet för att köra igenom min rygg.

Jajjemänn, det blir bra får se om jag hinner med lite kondition också.

Jag verkligen älskar att träna.Idag var det en på skolan som frågade hur jag hinner med allt, det handlar helt enkelt om att välja.

Hon hinner säkert se på tv om kvällarna. Då är det hennes val.

Jag väljer nåt annat istället.Gymmet

Av Emma - 3 september 2008 05:50

JA hon är flitig i bärskogarna.Stackarn hon kommer in ha nå bär kvar innnan det här är klart.Jag är ju nämligen och tömmer dessa påsar eftersom jag mååååste ha bär i filen varje morgon.

Jag själv skulle bli galen om någon tömde mina plockade bär.

Ännu en skoldag framför mig, Laddar med massa kaffe.Blev inte allt för många timmars sömn idag. Idag måste jag försöka plugga lite emellanåt. Detta är ju MER än att jobba,hur hade jag tänk att klara bägge delarna?


Ovido - Quiz & Flashcards