Alla inlägg under januari 2008

Av Emma - 31 januari 2008 20:56

Jorå, den färgen kan jag nu. Har hållt på att måla idag, för fullt.

Hela jag, med hela håret typ.

Nä, måla lixom inte min grejj det där. Men jag är nöjd.

Jag har faktiskt satt i lite färg i håret just nu, bara för att få lite bättre hår inför helgen.

Annars är jag mest gråhårig eller råttfärgat.

Nu blir det lite rött.


Annars, fy sjutton. Cyklat som en dåre idag, det känns. I kroppen, jag jag är helt slut.

Skall fylla på ordentligt med mat nu ikväll.


MAAAT, ge mig MAAT.



Av Emma - 31 januari 2008 07:54

Nu är det min tur, min dag att göra alla de mindre roliga sysslorna. MEN kanske kankse får jag endel hjälp.


Idag står det mycket cykling på schemat. Både lunch och kväll, som sagt inte optimalt men det får gå ett tag i alla fall.


Lång dag framför mig, men med denna frukosten i magen kommer den gå BRA.



Av Emma - 30 januari 2008 22:36

Där gick det beställningen iväg. SHIT pommes.

700:- för ett par cammobralls. Får la hoppas att dessa passar bra.


Better bodies, finfina byxor:)







Av Emma - 30 januari 2008 05:47

Kan det som inte bara sluta nu. Det här regnet och rusket, känner mig riktigt less att det heeela tiden bara håller på att blöter ner mina kläder så fort jag skall vistas ute.

Det går som inte ens.

Tänka sig vad lite sol kan göra:S


Kanske yogan nu på morgonen gör mig gott:)



Av Emma - 29 januari 2008 22:51

Omtumlande dag.

Faktiskt... tråkiga saker har hänt som kanske ändå var lika bra.

Jag känner mig i bra form, fick till ett fint armpass på gymmet idag innan det var dax för lunchen på favvofiket som jag numer är stammis på.


Imorgon blir en tidigmorgon med yoga.

Hur skönt låter inte det?

6.45 med ljus mys och härliga rörelser


På lunchen kommer jag ha mitt Cykelpuls pass.



Av Emma - 29 januari 2008 10:11

Lära!

Jag vill lära mignågot nytt, något annat.Jag vill gå någon kurs eller utbildning.

Hur låter det?


Hmmm.

Jag har ju länge funderat på några. Det kommerkosta mig endel, men å andra sidan...bättre att lägga pengarna på sådant än allt annat strunt man kan lägga dem på.


:)

Av Emma - 29 januari 2008 09:23

Jag tycker om morgon. Speciellt nr jag har mycket tid på morgonen. Kanske därför som jag har gjort valet att jobba mest på kvällarna.

Inte för att sova längre, utan jag går ändå upp vid 6 snåret. Bara för att få den här sköna morgonen som innefattar nyhetsmorgon,frukost,kaffe,bloggläsade och bloggande.

Mornar som ej innefattar detta blir inte lika bra, faktiskt.Rutinmänniska som jag är vill jag alltid ha det så.

Kommer nån och vill ändå på det, blir jag bara sur.


Jag skall på ett tag åka in till gymmet, springa på bandet samt träna mina armar samt mage.Jihoo:)

Sedan är det lunch på stan med min vän innan jag skall sätta min fot på jobbet.


Av Emma - 28 januari 2008 22:34

Va fan. Denna dagen måndag lixom, jag brukade ju älska måndagar.


Jag känner mig som en mosad giraff, eller en skithög.

Apdålig och ful.


Nej, jag vill mest glömma denna måndag. Men nu är jag hemma ialla fall. Jag älskar mitt hem, jag vill som vara här inne alltid. Bara med mig själv.

Jäkla enstöring.


Dagens +

Bra cykling

Bra bröstpass i gymmet


Det var det. Resten, glöm det.


Imorgon blir det bättre. Jag lovar.

Ovido - Quiz & Flashcards