Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Emma - 21 januari 2008 22:36

Efter en sisådär 12 timmars dag på sats, mitt jobb.

Mötet gjort, en sten som föll från mitt hjärta.


Jag trivs som bara den här hemma i min soffa.

Bara jag öppnar upp dörren hem så njuter jag:)


Imorgon kör jag pass med min PT. Ser jag fram emot.

Av Emma - 21 januari 2008 08:07

Min dag igen då. Den här måndagen, måndagar som jag förövrigt älskar mest av allt. Det var så förr i alla fall, numer känner jag inte efter så mkt.

Skall försöka att inte tänka, grubbla, känna efter så mycket. Inte alls.


Glömma bort, tänka bort. Jag tror det är det som har gjort mina senaste veckor så jobbiga.


Nu ser jag bara fram emot helgen. Då jag kommer vara ledig 3 dagar! Jippie.


Nu skall jag bege mig till gymmet, lite styrka innan jag kör mitt cykelpass på lunchen.


Hejj

Ovido - Quiz & Flashcards