Alla inlägg den 3 januari 2008

Mat

Av Emma - 3 januari 2008 20:40

Jag gillar det här med mat och matlagning.Ett stort intresse jag har och det många inte vet är att jag faktiskt är utbildad kock.

Japp, så mer och mer har mina tankar gått tillbaka till den tiden jag arbetade i kök och att det är någonting jag skulle vilja göra igen.

 


Nu skall jag ta tag i mig själv och göra nåt nytt för mina deltagare på mina klasser. Jag skall ge dom ny musik.Tycker att det börjar bli dax då jag knappt kommer ihåg då jag levererade nytt och fräscht pass.

Now it´s time.




nu

Av Emma - 3 januari 2008 08:51

Nu får jag fan i mig ta mig själv i kragen och se ljuset.


Vart försvann min vilja och mitt driv?


Idag är den en sån torsdag. Isande kyla te, samtidigt som jag gillar det.

Lite snö har landat på marken vilket också tillhör denna årstid.


Det nixpix. På med kläderna så kör vi.


Hejs

Ovido - Quiz & Flashcards