Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Emma - 4 januari 2008 20:23

nöter jag. JAg sitter alltid på samma ställe i min soffa, och eftersom jag oftast är ensam i den så kommer den se helt ny ut på en sida, och helt utsliten på den andra.

Det är sånt jag kan störa mig på, riktigt mycket.

Hoppas jag slipper det nu ialla fall.


Ikväll har jag vickat på en cykelklass på Backaplan, måste säga att... jag sög idag.

När jag inte är van att köra på ett stäle kan det ibland bli så att fokus flyttas till något annat... denna dag vart det stereon då jag inte fick till det.

Men, dom var nöjda tror jag ändå.

Fick till ett gypass idag åxå.Kommer i vår fokusera på baksidan av kroppen, främst då baksida axlar.Urch, det ser inte bra ut i dagsläget.FIX


Min fredagskvll spenderas här nudå, framför tv programmet på spåret.

Är jag 80 år eller?



Ovido - Quiz & Flashcards