Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Emma - 13 januari 2008 23:24

massa gott i magen säger jag nu God natt:)


Sängen har aldrig sett så skön ut.

Skall försöka läsa lite, men jag vet hur det går. Jag sover innan jag hunnit öppna boken.


God natt

Av Emma - 13 januari 2008 20:59


Så där.Då var helgen avklarad.

Ingen skön helg för min del, då jag vant mig vid att vara ledig rätt mycket på helger så har det vart seegt.


Nu blir det inte att jobba helg på ett tag.

Var och handlade på ägen hem, så med fullt kylskåp och en ny vecka kan jag inte må annat än fint.


Jag har funderat på en sak, som gör mig sämre som människa och det är en sak som jag skall försöka jobba på.

Att acceptera att människor är olika.

Jag har svårt ibland för det. när inte folk i min närhet gör på mitt sätt. Då kan jag störa mig.Hur dumt är inte det av mig!Förbättring krävs.


Idag har jag inte aktiverat mig med träning alls.Bra av mig men jag måste erkänna att det kliar i träningsnerven.

Sjukt men sant.

Jag behöver vila vila vila.

Jag behöver något/någon som kan aktivera mig på annat sätt, få mina tankar på annat håll.

Mitt liv i ett skal nu är Jobb, tränining,mat, sova, jobb... ja så går det runt.


Jag vill att det skall innehålla som sakerna... fast några saker till behöver tillkomma.


NU, bokläsning.


Ciao


Ovido - Quiz & Flashcards