Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Emma - 15 januari 2008 23:00

Idag när jag steg in genom dörren så låg senaste numret av topphälsa där.

Kommer inte ihåg att jag har beställt något liknade, men 4 nr för 59:- är väl ett överkomligt pris och alltid finns det något matnyttigt i det.


Idag, regn blåst och fullkomligt HEMSKT väder.Jag hatar det mer än någonsin.

Man kan inte vistas ute som en normal människa. MEN, detta väder gjorde att jag äntligen fick tummen ur och köpte dom där gore tex skorna jag funderat äver nu i mer än ett ½ år.

Jag är så jäkla snål, men nu slog jag till.Ska slippa vara blöt om fötterna ialla fall.

Nöjd med mitt köp.

Fick mig även ett par nya baggybralls, sånna jag letat efter, med massa fickor, dragkedjor och sånt som jag gillar.

Till det en liten fin rutig tröja. Riktiga klippa kan man säga.


Idag, mitt första PT pass. Jag med Meri.

Hon skall jobba på min rygg, baksiga axlar,rumpa och baksida lår. Jag tycker det låter bra.

Framsidan kör jag själv.Vi skall köra nu 1 ggr/v.

Kändes bra, och framförallt känns det som att det kan ge nåt.

Sen vill hon åxå att jag går upp i vikt.Lite grann, då jag kanske blivit allt för tunn.Kan stämma, märker inte sånt så mkt själv.

Nä, Personlig träning.Bra grejjer det.




Ovido - Quiz & Flashcards