Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Emma - 8 januari 2008 23:04

Till slut gjorde det de i alla fall.

Hoppas bara jag är stark nog. Klockan är över elva, jag ser tendenser mer och mer att jag börjar vara vaken längre på kvällarna.

Inte såå konstig, eftersom jag jobbar rätt mycket kvällar. Självvalt till och med.


Just nu håller jag på att snickra ihop ett nytt cykelpass som jag skall köra imorgon på Min Lunchklass.

Första veckan på vårscehmat.Då måste väl öven jag ha något nytt fräscht att visa upp:)

Så imorgon blir det försökt kaniner på klassen.



Dagens träning har bestått av ett rätt kasst bröstpass i gymmet.

När jag inte blev nöjd där skulle det precis börja en SatsCorePuls klass som jag hoppade in på.

Jag tog mig vatten över huvudet kan jag säga.


Jag och klasser som har någon sorts kordination att göra hör INTE ihop.Inte alls.

Jag lägger det på hyllan framöver och satsar mer på cyklingen,vikterna och vita klasser.


Ser fram emot helgen. Fredag kväll kommer bli en fin kväll.

Av Emma - 8 januari 2008 09:57

Ingen hit det här inte.


Fy, detta är inte bra. Jag DÖR.


Jorå så att, i natt har jag drömt en hel skumm dröm.

Jag kommer aldriiig ihåg mina drömmar, men nu helt plötsligt gjorde jag det.


Nä.Gymbesök väntar.


HejHej!



Ovido - Quiz & Flashcards