Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Emma - 9 januari 2008 22:45

Jag körde världens bästa cykelklass idag.

Grymt, bra å fint. Åhhh. Det är sånt som gör att jag älskar mitt jobb och att den övriga dagen blir så jäkla underbar!


God kväll:)

Av Emma - 9 januari 2008 08:42

Som ni vet igår höll jag på med denna cykelskiva, Nu har jag brännt ner det på skiva.... MEN, när den var nästintill färdig bränd stod det en tet jag absolut inte ville se. "Burn process failed" Whatttt??


Jag har sett fram emot lite ny och fräsch musik ju.Lyssnar på skivan, och än så länge är allt OK.


Annars så, har jag tänkt att ge ryggen samt mina biceps en genomkörare i gymmet innan jag hoppar upp på instruktörscykeln.

Jojjomennsan.


Mätt av min frukost skall jag nun bege mig iväg.


Ha en UNDERBAR dag.


Ovido - Quiz & Flashcards