Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Emma - 16 januari 2008 22:43

Jag vill några saker just nu.

 Inte ovanligt men men.


Jag är tråkigast i världen, än en gång har jag tackat nej till en riktigt trevlig inbjudan i helgen.

Jag är ledsen , men jag känner bara för att umgås med mina närmaste, inte alls på fest humör eller socialt humör.

Vad jag egentligen behöver är just det.

Helgen som kommer är jag ledig.Kommer bli så skönt.

Skall befinna mig hemma, baka, mysa,läsa.


God kväll.

Av Emma - 16 januari 2008 09:35

Nu Kör vi.


Bröst, Biceps mage skall få sig en omgång.


Sedan, grym cykling.

Av Emma - 16 januari 2008 08:25

Jag var verkligen sugen på att aktivera mig innan min frukost,ser man ut är jag absolut inte sugen.

Fy sjutton. Regnet öser och blåsten är i full gång.

Det blir ett gympass innan mitt cykelpass på lunchen idag. Japp.


Nåväl, det finns saker jag vill göra i vår.

Saker som gör att jag får annat att tänka på,koppla av bara njuta.

Jag vill åka på SPAAA, Jag vill ta in på hotell över en helg,Jag vill åka snowboard, Jag vill gå på standup, Jag vill åka och bada, Jag vill åka till norrköping.


Bara att boka in när.


Jojjomen.


Nu.Åh, frukosten väntar på mig. Fy så gott.


Hejjj!

Ovido - Quiz & Flashcards