Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Emma - 27 januari 2008 21:33

jaaa:)

Av Emma - 27 januari 2008 21:30

Kan inte göra annat än att njuta när jag ser på denna karl lagar mat.

Vilken energi,vilken glädje.Syns verkligen HUR han tycker om det han gör.

Allt han gör får han att se så gott och enkelt ut.

Min idol:)


Ja, jag har knappt hunnit i kapp med att i åker till stockholm i helgen.

SATS årliga inspirations helg:)



Vi är över 1000 SATS anställda som samlas, tränar och umgås tillsammans.

Festligheterna brukar inte vara fy skam.

Skall dock ta det lugnare detta året än vad jag gjort de tidigare åren om man säger så.

KUL skall det bli ändå.



Av Emma - 27 januari 2008 19:19

Jag tror att det här har vart min dag.

Den har vart bra, riktigt bra faktiskt.


*Morgonträning

*GOD lunch

*Träning igen m sällskap

*En matbit på mitt favvohak tillsammans med en karl

*Mys hemma


Till råga på allt detta har solen strålat HELA dagen.


En kollega på gymmet

" jag har en kille som skulle passa bra ihop med"

Så imrgon skall jag ta reda på vem den här killen är.


God kväll


Av Emma - 27 januari 2008 09:27

I natt var jag upp till 01.30

Katastrof i mina vanliga rutiner. Halv två lixom, för mig är det länge.


Steg upp i tid trots allt idag. Vädret ute är HELT amazing. Det glädjer mig.

Ser ut att bli en bra söndag, nu träning som gäller.

Tokmätt efter min favoritfrukost bestående av mitt hembakta goda bröd, frukt, kesella m saffran, nötter, kaffe... Ja lite smått och gott sådär:)


Bye

Ovido - Quiz & Flashcards