Alla inlägg den 23 januari 2008

Av Emma - 23 januari 2008 23:07

Jag är verkligen förtjust.

I smått, block,pennor,kort,vykort,ljus,pynt och plock.

AAAHHH.


Jag längtar hem


Med hem menar jag Kalix.

Dels pga av snön, jag vill kunna ta min snowboard åka typ 5 mil och åka med den.

Skulle jag vilja göra det här blir det svårt.Då kan jag få åka maaassssa mil, och betala maaasssa pengar.

Bara en sån sak.Jag kan gå baki knuten och ta fram skidorna och ge mig ut.

Här regnar det. Regn och regn och regn.

Jag vill ha kyla, friskt och klart ute.


Jag har endel funderingar på min höst.

Vi får se.


Helgen närmar sig.

Lovely.

Den kommer jag spenderas ledig.

åååhhh. Smaka på det.


Imorgon laddar vi för dubbla cykelklasser. Mkt cardio, som jag egentligen behöver lite mindre av.


Nu, sängen.Tilsammans med en bok.

Unni Drougge- "boven i mitt drama kallas kärlek"


God natt.

Av Emma - 23 januari 2008 20:20

Ajjj. Det blir värre ju längre det går. Idag har jag sån träningsverk i min röv. Fy fabian vad det  gör ONT.

Sjuk som jag är så gillar jag det. Körde som sagt med Pt igår på gymmet, mycket fokus på just min RÖV.

Den behöver få lite mer volym:)


Jag har annars haft det bra idag. Cyklat på lunchen och mått bra.

lagade AP god lunch hemma sedan, tonfiskfile till det en härlig sallad samt saffranskryddad cous cous.


Nu vill jag bara att regnet skall sluta ösa ner, så jag  kan få lite lugn och ro här utanför.


Ovido - Quiz & Flashcards