Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Emma - 20 januari 2008 18:02

helg kan man säga att detta har vart. Kan jag inte alltid få ha det så?

Ledighet, bara göra det jag känner för.

Typ träna, typ shoppa, dicka gott kaffe på stan, hänga med min nära kära vän, pyssla i hemmet och laga mat?


Va? Vart är du rika karl som skall försörja mig när jag gör allt detta?

Jag kan laga mat åt dig tills du kommer hem:)


En sak som jag skulle fortsätta me dsom ger mig en liten inkomst är ju dessa klasser jag kör. Dom vill jag inte byta bort för nåt i världen.

Men sen, då vill jag va ledig. Kanske gå någon utbildning och kurs då och då.

Fy så gott.


Idag har jag fått min dos av vila. Vilodagen söndag. Förutom Yogan då, men det var mest för mitt inre välbefinnande.

Jag har också fått ett nytt illrosa block som jag skall anteckna i det jag känner för och det jag behöver skriva ner.

På det här fina blocket står det " Just write it down right now or forgot it forever".

Det passar.

Där i kommer jag få användning av mina fina pennor.


Nu.. Går jag bort till grannen för att sncka skit och dricka cola zero.


Ha en skön kväll.

SPA

Av Emma - 20 januari 2008 16:24


Just nu är jag helt frusen i hela min kropp. Jag skulle vilja ha ett sånt bad att bara krypa ner i. Förtså vad skönt.


Nä, jag får göra något liknande av mitt egna badkar.


Ja. Vad säga, vad göra då energin inte finns just nu till annat än jobbet?

Jag måste fara på en spa helg snarast. Snart snart.



Av Emma - 20 januari 2008 15:22

Igår när jag var på gymmet hade jag planerat in ett lååångt bastubad, som inte blev av.

Jag vände halvvägs in, därinne sitter världens jobbigaste människa som jag verkligen inte hade lust att samtala med.

En sån människa jag ALDRIG har hört något positivt av.ALDRIG

Det enda hon gör är, svär,spottar,spyr galla över allt och alla. Så negativ människa så jag blir meddragen i det hela.

Inget bastubad för min del alltså.


Klockan är nu halv fyra snart. jag har en helt ledig dag. Börjat fint med YOGA och lite små handling i stadens affärer.

Sen lunch har just intagits och jag har nu andra halvan kvar av dagen att spendera fritt.

Hur den kommer att spenderas vet jag inte.

Kanske skulle jag ta tag i mitt hår och färga det lite mörkare.

En funderinga jag haft snart i ett halv år... så, det är lixom dags.


Imorgon är en ny vecka, då är det dax att lägga denna bakom sig.




Ovido - Quiz & Flashcards