Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Emma - 26 januari 2008 23:16

Jag ser fram emot söndagen som kommer att bjuda på träning i form av cykel och core som jag sjäv skall hålla i. Sedan har jag tänkt att avsluta kvällen med skön härlig yoga på Sats kompassen i hela 75 minuter.

Kommer åxå klämma in en liten fika där emellan med en bekant.


Men nu är jag så frusen så jag skall ta en dusch har jag tänkt, sedan väntar min säng som kommer bli mycket värmande den oxå:)


God natt



Av Emma - 26 januari 2008 22:25

Sån glädje jag kände i dag när jag gick till mitt tidigare jobb, som jag inte vart och hälsat på på nu ½ år.

Jag har verkligen saknat dem! Jag blev så glad inombords, visst dom som jobbar där är så mkt äldre än mig men dom blir som en liten extra familj åt mig när jag inte har min familj så nära.

Där har jag befunnit mig idag alltså, på sekelbo. Det skall jag göra oftare, gå dit alltså.


Ett annat kärt återseende idag var också att träffa på min vän Doris.

Kaffe på centro, lite titt i affärerna i regnet.

Hon är allt underbar den människan.


Ikväll har jag tagit mig ut till Ikea, eftersom dom hade öppet längre än vanligt. 

Ljus inköp, matta, en lampa och en slickpott.


Skön dag, med mys framför tvn nu.

Sånt liv man har va? lagt en pepsi max i frysen som jag nu längtat efter hela dagen. Helt fint hur så lite kan göra så mycket.



Av Emma - 26 januari 2008 10:35

Sånt äckligt väder ute.

Jag vill inte ens gå ut.Sånt bläääigt väder ute, det gillar vi inte alls.

Så länge jag har sovit idag har jag inte gjort på år och dar. Vakande först tidigare men när jag såg vädret gick jag och la mig igen.


Nu är det vara packa på sig lite anpassede kläder för vädret och dra mig iväg. Tänkte små kika i lite affärer också.

JesBox


Idag är den här dagen då jag inte tränar nåt alls.Inte ett dugg.

Vilodag för hela slanten, jag behöver det efter gårdagens (puh) hårdkörning.


Ha en bra dag nu, i regnet.


Jag längtar till kylan som vi har uppe i norr.


Ovido - Quiz & Flashcards