Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Emma - 17 januari 2008 20:29

Jess.Nu är det dax. Baka baka baka.

Jag älskar mitt nybakta bröd, har haft slut av det underbara nu imer än en vecka, så NU måste jag ta tag i detta så jag får mig lite bröd.


Idag, dinkellimpa, som jag kommer blanda i lite smått å gott:)

Jag gillar att exprimentera, oftast blir det så gott.


Snart helg. Jag ser fram emot.


Fi fanken sikket cykelpass jag rev av ikväll.Nöjdare än på länge.


Lite kaffe på det här, så är allt som det ska.


Av Emma - 17 januari 2008 09:24

GOOOD DAG.


NU har vi torsdagen redan här. Ser fram emot helgen och lite ledighet.

Nu skall jag ta tummen ur och hämta mitt paket som pappa skickat åt mig. Äntligen.

Närå, nu tar vi nya tag idag.

Skall gå hem i rätt tid från jobbet ikväll. Det vet jag ialla fall.

18.30 då jag hoppat av min cykel, då beger jag mig hem.


Ha nu en härlig dag.


Emma

Ovido - Quiz & Flashcards