Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Emma - 7 januari 2008 22:31

Vet ni vad jag gjorde igår?

Jag köpte ett x antal timmar med en personlig tränare.

Jag är jättestolt att jag äntligen har gjort det, känner att jag behöver hjälp och lite extra motivation för att forma min kropp lite extra.

 Ja, det är bra att lägga pengar på det istället för allt annat skit jag annars kommer slösa på.


Min måndag idag har vart snurrig snurrig OCH snurrig.

Vart tiden försvann vet jag inte men någonstans var det.

FIck i alla fall gjort det viktigaste.

Det jag skall jobba på framöver, är att lämna jobbet på jobbet så att säga.

När jag komme hem blir det annars att jag fortsätter fundera över ja just jobbet.

Det suger att göra så, för på det viset blir man aldrig ledig.


Min träning är det jag lägger högst på prioriteringlistan nu, för det är nåt jag mår bra av och gör att jag trivs ännu bättre med mig själv.

Idag har jag kört baksidan av axlarna, samt triceps innan ag hade min cykelklass på lunchen.

Jag verkligen stormtrivs med denna cykelklass, och idag hade hela 30 personer kommit. Då är jag glad.


Min veckoplanering annars:


Tisdag:Tvätta, Laga mat lådor, handla,träning och sedan jobb.

Onsdag:Egen träning, cykel på lunchen och sedan jobb.

Torsdag:Ledig förmiddag, att spendera med frukost,lugn och ro framför nyhetsmorgon.Klass på lnchen och sedan jobba några timmar.Max till kl 17.

Fredag: Börjar dagen med jobb fram till 14, vidare med en klass.

Ut och äta med en bekant, samt bio.Härligt

Lördag: Jobb, lugnt soffkväll

Söndag: Egen träning, jobb.


Tjiho.Så ser det ut.


Framöver skall jag, ialla fall fokusera mer på mitt hem.

Inreda lite mer, få mig själv att trivas än mer.


Nä.

Min bok väntar.

Av Emma - 7 januari 2008 08:57

Ny vecka.Föregående vecka för mig var inte bästa jag har haft, bra att sammanfatta den så och veta att nu kan jag förändra och göra denna vecka till mycket bättre.


Idag har jag beslutsånget över massa saker. Helt obetydliga saker som om jag skall ha jeans eller mjukisbralla.

Eller om jag skall träna gymmet idag eller ikväll. Ja ni hör ju inget som betyder något alls.


Nä.


Hej!


Ovido - Quiz & Flashcards