Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Emma - 10 januari 2008 21:58

Jag vill så mycket hela tiden.Hit och dit, fram och tillbaka.Ibland vill jag så mkt så ingenting blir av istället.


Senare i livet vill jag jobba med,mat,träning,hälsa samt att skriva.

Jag tycker att det är en rätt bra kombination eller?

Jajjemännsan.


Ute blåser det storm, och här är jag.

Jag har haft en bra dag trots allt.Men mitt sociala umgänge på fritiden är ju inte stort. Fy skäms.Imorgon kommer det bli endel av den varan iaf.


Mat och bio:)




Av Emma - 10 januari 2008 09:40


Det är jag idag.


Tog mig sovmorgon idag. Slog upp mina blå 8.30, för mig är det en rejäl sovmorgon faktiskt.

Nu när jag sovit så pass länge så är jag bara seg i kroppen. Alltid alltid.

Min torsdag idag består av instruerande på lunchen, jorå.

Sats Cykel 30 samt Sats Core.

Har även ett pass ikväll som jag skall köra.


Med frukost imagen hoppas jag på att snart vakna till liv:)

Snart dax att åka iväg till jobbet.



Ovido - Quiz & Flashcards