Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Emma - 24 januari 2008 20:45

Sikken kväll.


Jag gillade känslan på cykeln idag. Jag var stark trots det kändes konstigt innan.

Min favorit pojk var även med på passet. Helt klart min favoritpojk.


Har på handbollen, spännande!

God mat i form av äggröra kryddad med curry, lite kalkon samt mitt goda hembakta bröd till.

Kaffe på det här å allt e perfekt.


Du, Sverige förlorar ju. Skit.




Av Emma - 24 januari 2008 14:03

Lunchpasset avklarat. Bra! Det jag tycker är kul som jag ser på våran gruppträning är att fler och fler karlar vågar sig in i salarna.


Jag hoppade jobbet idag, och sätter lite mer tid på det imorgon istället då jag lika måste vara där i telefonmöte.

Jag är inte fllt kry och frisk idag, idiotiskt av mig att ändå köra mina klasser, men vad skall jag göra, det är omöjligt att så nära inpå försöka ordna med vick.


Istället är jag hemma nu, har precis slängt ihop en underbar deg som skall bli gott bröd.

Jag har tänkt att städa lite granna samt läsa bok och dricka gott kaffe.

Min lunch jag lagade går inte av för hackor heller.


Gud GEE mig energi till kvällenspass.



Av Emma - 24 januari 2008 09:12

F*n vad det är kallt här hemma hos mig.

Jag har tatt lite sovmorgon. Åtta klev jag upp, rätt lagom tid tycker jag.

Då hinner jag med lite av varje innan det är dax för jobbet.

Varje morgon tänder jag ljus på bordet när jag äter min frukost, blir så mycket mysigare och trevligare då eftersom frukosten för mig är den bästa måltiden!



Lunchträning i form av cykel och core. Jobb i några timmar och efter det cykelpass ikväll.

Hade tänkt att skynda mig hem sedan så jag hinner se handbollen.


Nu kör vi idag.

Ovido - Quiz & Flashcards