Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Guld morgon

Av Emma - 29 januari 2008 09:23

Jag tycker om morgon. Speciellt nr jag har mycket tid på morgonen. Kanske därför som jag har gjort valet att jobba mest på kvällarna.

Inte för att sova längre, utan jag går ändå upp vid 6 snåret. Bara för att få den här sköna morgonen som innefattar nyhetsmorgon,frukost,kaffe,bloggläsade och bloggande.

Mornar som ej innefattar detta blir inte lika bra, faktiskt.Rutinmänniska som jag är vill jag alltid ha det så.

Kommer nån och vill ändå på det, blir jag bara sur.


Jag skall på ett tag åka in till gymmet, springa på bandet samt träna mina armar samt mage.Jihoo:)

Sedan är det lunch på stan med min vän innan jag skall sätta min fot på jobbet.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards