Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Fundering

Av Emma - 25 september 2008 09:16


Det bästa på morgonen är givetvis kaffet.Sedan kommer äggen och dom goda mackorna.Avocadon är ett måste och även någon frukt.Fil och musli med bär i:)Mumms!

Idag på dagsschemat står:

*Morgonträning efter frukosten

*Luleå för sklola,lite jobb samt MASSAGE!!


Ja ni läste rätt, massage igen.De tär lyx att få det såhär mitt i veckan.För mig iaf:)

*När jag kommer hem, skall jag gå på gallerian lite(invigning) och sedan kärlek!

Fundrerar lite på det här med förhållanden, eller egentligen är det svartjukan jag funderar över.

Skall det vara så att när en person skaffar tjej/kille så slutar man höra av sig/prata med personer som man kännt av andra könet?

Jag tycker det verkar helt konstigt jag.Är det bara jag som tycker så?

Samma sak om två personer vart ihop länge, då har dessa delat massa tillsammans och bara för att det är slut skall dessa inte prata med varnadra nåt mer?Jag det verkar helt veird om inte dessa kan fortsätta hålla kontakt?Ringa ibland och sånt.Eller är det konstigt?

Jag vet inte men jag fortsätter då ringer mina manliga bekanta,och tycker inte det är fel med det.Skulle det vara det...skulle jag tycka det var jäkligt konstigt.

Skall man bara helt klippa banden?

Jag tror det handlar om osäkerhet.Helt klart.


Jag vet att en gång i tiden var jag helt annorlunda och had ehelt andra åsiketer om detta.Shit, jag var svartsjuk.Såå onödigt är min tanke idag.

Nä,tjej/kille vad spelar det för roll?Det är väl inte könet som skall avgöra vem man skall prata med,eller är det?


Hörrni.Nu skall jag försöka ta mig ut på en motionsrunda.Utomhus denna gång.

Ahhh.Hur mkt mindre jag tränar nu mot för förr.Positiv utveckling.

Skall prommenera bort till min killes hem.Det är ju där jag har min utstyrsel som behövs för dagens ändamål.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards