Alla inlägg den 6 april 2008

Av Emma - 6 april 2008 13:56

Det är fruktansvärt underbart i Kalix.

Ni vet den här snön, sol, strandprommenaden.

Jag bara älskar det hela. Jag har varrt där i och bara prommenerat, helt för mig själv ingen musik i öronen.Bara jag och mina tankar, kom på något riktigt bra.


Nä, jag vet inte riktigt.

Synd att jag skall åka "hem " imorgon.Jag hade velat vara lääängre:(


Av Emma - 6 april 2008 10:40

Vad var det jag sa. Jodå alkohol är det som gäller när man vistas i Kalix.

Igår blev det vin, sprit,grogg,shotar av dess slag, wiskey.

Kanske kan du räkna ut att jag inte är på topp idag.


Nåväl, det är sånt här man får unna sig då och då.Eller unna sig var inte rätt ord, men det blir så ibland helt enkelt.


Jag och min goda vän Magnus. Festligheter borta i grytnäs, kända aniskten på hotellet.

Lina hade hittat hit också, Sån snygging ju.



Nä jag får säga det.Nöjd med MIN helg i Kalix, men imorgon blir det Göteborg igen på gott eller ont?

Ovido - Quiz & Flashcards