Alla inlägg den 2 april 2008

Av Emma - 2 april 2008 20:25

Gryymt. Sikken TE drickare jag har gått å blivit.

Jag gillar det här med te, och olika smaker. Kaffet är gott på morgonen, sen kan det kvitta liksom.



Hade en bra dag idag. Det som väntar nudå blir.... HEM, packa lite smått å gott.

Behöver trots allt handla på vägen hem. Till min kvällsmat, som är totaltBÄST.

Proteinfluff:)

Gott och nyttigt.Vilken kombination!

Av Emma - 2 april 2008 16:17

DU,den här restaurangen som enbart serverar lunch som Elin tog mig till kan jag inte klaga på.

Salladsbuffe, och man fick ta HUR mycket man ville av köttet/kyckligen/fisken... jag helt enkel det man vill ha i salladen.Kompanera hur man vill.Det är SÅÅ jag vill ha det hela. Man får göra det man vill av måltiden.

Jag behövde mycket mat efter mitt cykelpass, helt enkelt.


Nu är mina biljetter bokade. Gött.Helt klart. Jag kommer åka 19.05 till Luleå.

Fastän jag hade velat åka tidigare så blir det också bra.


Ikväll, jobb på stället innan jag drar vidare till ledighet. Hade ju tänkt att joba förmiddag imorgon, men nu när mitt plan går så sent kanske jag kan jobba både och, för att få lite meeer saker gjorda.


Vi får se.



Av Emma - 2 april 2008 08:39

Idag på lunchen har jag min cykelpuls klass på Sats Kompassen. Jag ser fram emot detta, känner verkligen för att få svettas lite.

KOmmer få besök av Elin samt Jakob också så det ger en extra rolig känsla!

EFteråt blir det lunch på nån riktigt bra lunchrestaurang, mmm kan knappt vänta.

Jag älskar lunch!


AH. Mina sista minuten försök på flygbiljetter upp till kalix verkar inte gå så bra:(

Får nog boka som vanligt.


Imorgon åker jag. Jippie!

Ovido - Quiz & Flashcards