Alla inlägg den 17 april 2008

Av Emma - 17 april 2008 22:33

Bokade precis resa till när jag skall åka hem i MAJ när Pappi fyller 50.

Billigt å bra.

Med sterling och fly nordic 500:- upp till Luleå:)

Tjihooo.

Jag är nöjd å GLAD.

Av Emma - 17 april 2008 21:35

Av mig själv såklart:) Av vem annars?

Jo, det var ju då så att jag var på väg till combaten. På vägen upp till kungsgatan ligger ju då stadium.Jag gick in, å där hängde dom bara och väntade på mig.

Nikebyxor, så där stora och pösiga som jag vill ha dem.Någon liten fin deltalj här å där.

Helt enkelt perfekta.

Det som kan tilläggas är ju att jag var på stadium imorse också, dåå var det ett gröönt skönt nike linne som fick följa med mig hem.

Men jag tänker som så, Jag är värd detta när jag är så duktig.

NIKE RACER BACK TANK

Detta är linnet, fast i gräsgrönt. (Det grå har jag dock också.)


Imorgon skall jag umgås med nära och kära.

Av Emma - 17 april 2008 08:11

Jag gör det medvetet. LÄgger upp min frukostar så de skall ta extra länge att äta. Jag tycker om frukosten så mycket mycket att det inte är nåt jag bara vill slänga i mig.

Så sähär på morgonen behöver jag ha tid. Jag trivs med att jobba lite senare, för att just kunna ta det lugnt hemma.

Så en liten frukostbuffe finns alltid tillhands för bara mig.

Sån är jag.


Oavsett vad jag kommer göra mitt kommande liv så vill jag ha det så.


Idag på lunchen skall jag instruera i cykel samt core. Ikväll skall jag även köra en cykel blå.

Helst av allt är jag mest sugen på ett skönt yogapass!

Ovido - Quiz & Flashcards