Alla inlägg den 9 april 2008

Av Emma - 9 april 2008 22:44

I veckan skall jag gå på Yoga.

Kanske imorgon, skall bara ta reda på vart dom har det under kvällen.Vet att det finnas på frölunda, men jag tycker det är lite långt att åka dit ut.

Vi får se.


Nu är jag redo för att lägga mig, ville bara kolla in här för att se besökstatisktik samt säga god natt.


Sverige Pussas och kramas, Oh my GOD lixom.


Av Emma - 9 april 2008 14:19

Måste säga att det blev mindre av den här varan nu i dagarna.

Imorse åt jag inte ens min frukost här hemma, så då blev det överhuvudtaget inget av läsande eller bloggande.

Mätt i magen av min goda lunch har jag nu huvudet på skaft för att åka till jobb snart.


Bara kaffe först såklart.

Har inte hunnit känna efter mera hur det egentligen känns här hemma.

Om det käns bra/dåligt?

Har lagt tankarna om det på hyllan så får vi se hur det blir.

Skall handla frukostmat nu så jag kan bjuda medlemmarna imorgon bitti.


Hejs.


Ovido - Quiz & Flashcards