Alla inlägg den 12 april 2008

Av Emma - 12 april 2008 21:46

Jag blir riktigt arg.

Orkar inte gå in på varför, men jag kokar.


Nåväl. Jag har iaf sett en bra film och käkat en goood räksallad på fröken olsson. Kommer att sva gott i natt(hoppas jag på).


Imorgon är det utbildning som gäller för hela slanten. Eller för halva i alla fall!


Skall köra lite klasser också, men sen är det bra.

Av Emma - 12 april 2008 08:24


I går kväll ringde en person till mig och sa "jag glömde säga förra helgen hur mycket jag tycker om dig"

De orden gjorde mig ännu mer säker.


I alla fall, så kommer dagen som idag mest vara. Jag är på jobbet nu, ett tag till. Jag skall hem å äta lunch hade jag tänkt mig.Sedan får vi se.Kanske går jag och cyklar till lite vårkänslor med Anders eller också stannar jag hemma.

Ikväll blir det bio.

Ovido - Quiz & Flashcards