Alla inlägg den 3 april 2008

Av Emma - 3 april 2008 16:07

Ja jag kan faktiskt säga det idag.

Idag åker jag norrut, bort där bortåt. Flyget som jag skall hoppa in i går på hmm... inte ens tretimmar.

Jag sitter här oduschad oäten,opackad.Oj.Nej... jag tror jag har massa tid på mig. Jag har ju inte det. Nej nu måste jag lgga på ett kol tror jag allt.

Shooo.

Matlåda skall jag också ha med mig på planet.

Jag vill inte äta deras dyra blåååiga mackor.Nix, jag tar med mig mitt egen bakade bröd som jag älskar över allt annat, min röra min frukt å min avocado.


Mamma!

Av Emma - 3 april 2008 07:46

Jag tycker verkligen om det här med morgon.

Frukosten, så gott så gott.


Jag är en sån förmiddagsmänniska. Allt jag tar mig an går absolut bäst på förmiddagarna.

Träning, jobb och umgänge ja allt.

Nej, nu så är det jobb jag skall ängna för middagen åt för att sedan köra min lunchklass och efter detta....ÅKA HEM.

Hem menar jag Kalix å norr.

Ovido - Quiz & Flashcards