Alla inlägg den 15 april 2008

Av Emma - 15 april 2008 21:23

Är alltid jättekul att höra folk som läser min blogg.Å besökstatistiken har minsann fått sig ett litet uppsving.


Hur är endel människor funtade? Det är något jag brukar fundera över, och ikväll blev detta mer än uppenbart.FATTAR inte, har folk igen sunt förnuft eller vad man nu skall kalla det.

Jag vet inte jag kanske är likadan, men jag tror inte det.


Nixpix. Jag hoppas det blir bra.

Ont

Av Emma - 15 april 2008 09:24

Varje morgon omkring 5.30 tiden vaknar jag. Nu så i flera dagar, med sån värk i magen.

Fattar Noll lixom.


TIsdagtisdag idag.Jojjomennsan.Mår jag bra idag? Nje, jag känner mig helt seg, trött, urch.Vill mest ligga här hemma å läsa.

Det går dock inte serru.Jag ska till jobb, jag skall till träning.

Skall köra med M. Det är ju bra iof, så gör jag bara som hon säger.Inte behöver tänka allt för mycket.


Grattis EEEEELLLIIINN idag på din dag!

Ovido - Quiz & Flashcards