Alla inlägg den 23 april 2008

Av Emma - 23 april 2008 19:05

Vart är ni?


Ja jag vet inte, fick till ett kanonpass på lunchen idag ialla fall.Lunchcyklisterna verkar inte ge vika, än ialla fall. Solen strålar för fulla muggar ute, och jag.Jag är bara nöjd. var ute å traskade i fina haga med min vän K idag.Stannde till och drack kaffe på vägen.


Idag har jag en svag känsla i kroppen av lite oro. Vartifrån det kommer vet jag inte.Inte riktigt ialla fall, dock har jag mina aningar.

Kan det vara så att jag börjar oroa mig för mitt framtida liv.Vad skall jag jobba med? Trodde ju jag var på rätt spår, delvis är jag det men inte helt.

Träning,mat, kost,lärande,hjälpa.

Det är mina spår.


Jag tänker också som så, när jag blir så pass att jag skall bilda familj. Så är det ju i norr jag vill göra det. Är det inte lika bra att sätta sig där redan nu då?

Om jag redan nu vet, att jag skall bo där sedan när jag skaffar familj, så är det ju dumt att stadga sig här.




Ovido - Quiz & Flashcards