Alla inlägg den 25 april 2008

Av Emma - 25 april 2008 21:17


 En av det bra sakerna med att vara hemma i Sommar är alla färska bär jag kommer få njuta av.

Vi har dem i trädgården!Vinbär!Oj vad jag skall mumsa.


Av Emma - 25 april 2008 21:03

Det är ju fredag idag.

Jag har vart sådär nästan ledig idag.

Mina dagar framöver kommer bestå av rätt mycket ledig tid, tror jag.


Idag då.

Yoga

Lunch

Stan, bara strosa i det fina vädret.

Body Pump pass som gick över förväntan.


Så slutligen är jag hemma, å här kommer jag bli.

Funderar endel just nu, över sånna praktiska ting, samt att jag vill få saker och ting klart.Som ex vart jag skall jobba.

Känns mest nu som att jag har små projekt på G lite här å var.Men inget fastställt.


Idag var jag på second hand för första gången, å jag är positivt överraskad.

I helgen är det vårmaknad i fina HAGA. Vill någon följa med å strosa?

Av Emma - 25 april 2008 05:56

Jag säger då bara det.

Välkommen underbara morgon!


Vad får dig att må bra?


Tidiga ärliga mornar(med förutsättning av att jag är utvilad) är en av sakerna som göra att jag njuter.

Fösta kaffet på morgonen.

Våren.

Solen.

 Allt det här har jag just idag, undra om jag mår kanonbra just nu då?

JAAA. Jag gör det.


Vaknade dock av att jag fick skrika å vrida och vända mig överallt.

Fiii fanken vilken kramp ivaden.


Nu skall jag gå på morgonYoga på Sats Kompassen. Inte härligt så säg.

Ovido - Quiz & Flashcards