Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Dagen F

Av Emma - 25 april 2008 21:03

Det är ju fredag idag.

Jag har vart sådär nästan ledig idag.

Mina dagar framöver kommer bestå av rätt mycket ledig tid, tror jag.


Idag då.

Yoga

Lunch

Stan, bara strosa i det fina vädret.

Body Pump pass som gick över förväntan.


Så slutligen är jag hemma, å här kommer jag bli.

Funderar endel just nu, över sånna praktiska ting, samt att jag vill få saker och ting klart.Som ex vart jag skall jobba.

Känns mest nu som att jag har små projekt på G lite här å var.Men inget fastställt.


Idag var jag på second hand för första gången, å jag är positivt överraskad.

I helgen är det vårmaknad i fina HAGA. Vill någon följa med å strosa?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards